Zwiń

Nie masz konta? Zarejestruj się

Kto będzie rządził w relacji klient–bank

Ten tekst przeczytasz w 10 minut
W debacie udział wzięli (od lewej): Mirosław Mikłos, dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU, Błażej Szczecki, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A.; Prof. Małgorzata Zaleska, dyrektor Instytutu Bankowości SGH; Agnieszka Wachnicka, Wiceprezes Związku Banków Polskich; Tomasz Tarasiuk, Partner, Cosulting, Banking Sector Leader for Poland, Deloitte
(od lewej): Mirosław Mikłos; Błażej Szczecki; Prof. Małgorzata Zaleska; Agnieszka Wachnicka; Tomasz Tarasiuk.
Materiały prasowe

Rozwój nowych funkcjonalności dostępnych w aplikacji oraz hiperpersonalizacja to kluczowe trendy, na które wskazują eksperci, prognozując przyszłość relacji klientów z bankami, a także z ubezpieczycielami

Jakie zmiany obserwują i będą obserwować klienci banków w związku z transformacją cyfrową? Jakie nowe możliwości otwierają się dla relacji klient–bank oraz klient–ubezpieczyciel? Czy prawo nadąża za transformacją cyfrową sektora bankowego i ubezpieczeniowego? – to niektóre z pytań, na które odpowiadali uczestnicy debaty „Podróż do przyszłości: Kto będzie rządził w relacji klient–bank?”, zorganizowanej przez Dziennik Gazetę Prawną w cyklu Cyfrowa Gospodarka.

W czołówce innowacji